Cambridge ll

U N I V E R S I T Y  A R M S  H O T E L







Förmiddagen på vår dag i Cambridge var verkligen GRÅ. Så vi passade på att fotografera lite inomhus (som ni såg från förra inlägget). Jag skulle gärna bo fler nätter på det där hotellet, det var verkligen häftigt med alla glasväggar och glastak och fina möbler och den stora flygeln... och den goda buffén...

Visar mer bilder lite senare, nu ska jag JOBBA lite. Har deadline idag på några frilagda bilder, ska skicka iväg en bröllopsoffert till fina Frida som ska gifta sig i sommar och så ska jag bege mig till Ekerö för att fota mor och dotter (igen) - denna gång lite busigare bilder... ska bli roligt! Utmaningen blir att de ska tas inomhus och man vet ju aldrig riktigt hur det är med fönster och vinklar... Tur jag har en kamera som man kan dra upp ISOt på ganska rejält utan att det skulle synas. Och bra, ljusstarka objektiv :-)

Och fortsätter det att vara sådant här strålande väder så lär det inte bli några problem med ljusmängden!
Kommentarer
Madde

sv: åh, tack så hemskt mycket:D

Tack detsamma:)

2012-03-14 - 10:02:39 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar