lite vardagligheter





Här var jag idag! Spånat lite på en kommande fotosession :-) Har haft en lång dag idag med läkarbesök, terapeutjobb, fotografering och en trevlig fika med en kompis. Dagen kändes nog mest lång för att det var så mycket v ä n t a n. Satt en timme i väntrummet, blev försenad till jobbet, fick hoppa träningen och körde fel flera gånger idag för gps-en inte riktigt hade klart för mig hur jag skulle köra... Kom hem sent och har ingen aning om vad jag ska fototipsa om idag... Just nu sitter jag och väntar på att resten av dagens bilder ska laddas upp i Lightroom så att jag kan gå igenom dem (och visa några)!

Det är nästan det bästa med foto; att återuppleva stunderna man fångat i datorn :-)

Ser verkligen fram emot bröllopsfotograferingen som jag ska göra på det här stället om en dryg vecka!!! En underbar plats! (vet ni vart det är?)

Har i alla fall en lugn helg framför mig utan ett enda fotogig inbokat! Rätt skönt det med :-) Då kan jag ju ägna mig åt att fixa till de där nya prispaketen till hemsidan som jag klurat på i flera veckor känns det som... Eller så kan jag städa lägenheten; gudarna ska veta att det behövs... Ett typexempel på sådant som lätt prioriteras bort...

Sådärja, nu är det inladdat :-) Och jag tror jag ska prata lite om ljus idag på mitt tips...

Kommentarer
Anette

Är det vid Stadshuset?

2012-03-16 - 06:37:08 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar