Hemma!


Hur underbart som helst att komma hem till detta härliga vårljus! Även om det inte riktigt känns som vår i luften så ser det ut som vår!

Är hemma igen :-) Kom hem inatt efter lite förseningar på RyanAir. Har haft en jätterolig helg med syrran i Cambridge och även hennes man och deras fiskar och sköldpaddor i Spalding! Fått både sol och regn, sköna sovmorgnar och frisk luft, slapp framför film och fotopromenader. Bra mix! Ska bli roligt att visa er bilderna!!!

Hemresan gick rätt snabbt, började prata med stolsgrannen på flyget och det visade sig vara en bra idé! Vi snackade oss igenom både flygresan och flygbussturen! Vad pratade vi om? Egenföretagande :-) Han brann för att dela med sig av den afrikanska kulturen till resten av världen och hade ett företag där han via nätet sållde afrikanska produkter - framför allt musik och kläder. På bussen visade han mig sin hemsida där man kan köpa detta för bra priser. Är själv väldigt förtjust i afrikansk musik, både traditionell, zouk och mer år R&B/hip-hop-hållet så det lär jag göra! HÄR kan man hitta hans sida! 

Han blev imponerad av mina bilder (framför allt gillade han headern med bebisar!) och förstod varför jag har svårt att nischa mig... Kanske kommer vi att samarbeta i framtiden - han har många kontakter inom artist-världen. Om inte annat så kommer han att tipsa om mig om han hör att någon letar fotograf!

Blir alltid glad när sånt händer - otippade möten. Isbrytaren till vårat samtal var att jag köpte en läsk på flyget som visade sig vara fånigt pyttepytteliten...
Kommentarer
Sara

Va roligt med sånt möte :) Hoppas det ger lite i framtiden också =)

2012-03-06 - 18:28:05 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Fotograf Helena

Ja det hoppas jag med!:-)

2012-03-06 - 21:55:26 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar