Dagens tips... passa på!


M O D E L L E R    S Ö K E S

Jag har tänkt att jag ska göra en liten "miljöguide" över olika ställen där det är bra att fotografera så nu söker jag modeller igen :-) 1-2 modeller/session. Denna gång spelar det ingen roll hur gammal du är, vilket kön du är, om du är själv eller med din partner, ditt instrument eller ditt barn. Passa på!

Du kanske tänkt att du skulle vilja ha lite bilder på dig tillsammans med din kille? Eller har en son/dotter som gärna poserar? Eller kanske behöver du lite nya bilder till din blogg?

Bilderna kommer att användas till att visa hur bilder kan bli på just denna plats (samt till min vanliga marknadsföring på hemsida/blogg). Jag har tänkt variera mig mellan grönska, vatten, stadsmiljö, betong etc. Det ni får ut av det hela är fem fina, högupplösta bilder på CD.
 
Det kan tänkas att det blir på två olika ställen (nära varandra) som vi fotar på. Beräknad tidsåtgång totalt är ca en timme. Eftersom jag vill täcka in lite olika områden så får man helt enkelt välja mellan dessa olika platser:

I stan:
Gamla stan (taget)
Kungsträdgården i maj (taget)
Vitabergsparken i maj (taget)
Östermalm (taget)
Hagaparken (taget)

Utanför:
Gullmarsplan (taget)
Saltsjöbaden/Fisksätra (taget)
Nacka/Värmdö i april (taget)
Strand i Haninge (taget)

När? 16.30 - 18.30 må - to
Start: nu! Slutdatum är 11 maj 2012 Nu går det endast att anmäla sitt intresse till min reserv-lista!
Först till kvarn! (en timme senare har fem pers fått en tid, det går snabbt!)

Maila mig på: [email protected]
Eller ännu bättre, ring: 073 6188015

PS: Vid regn eller mörka moln bokar vi nytt datum!

K R A M!
Kommentarer
Sara

Synd att man inte bor i stockholm, hade nappat direkt =)

2012-03-12 - 15:28:03 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sara

Vi bor ca 5 mil norr om öRebro =) Vilken dag då? Vore jättekul! Jag är dock ingen som passar framför kameran, men Molly är =)

2012-03-12 - 15:48:42 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Heidi

Jag skulle mer än gärna bli fotad antingen bara på mig eller mig o Abdu :) Du är grymt duktig!

Kram

2012-03-13 - 17:06:32 / URL: http://micorazoon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar