Fem saker ni kanske inte vet om mig


Jag, för några år sedan... Foto: Michael Lowry


Blivit utmanat av Plumeria att skriva ner fem saker som ni läsare inte vet om mig... Eftersom jag egentligen inte vet vilka ni alla är (mer än ni som kommenterar) blir det lite klurigt... Är det någon som känner mig riktigt ordentligt tro? Någon som blivit fotograferad av mig? Någon som är min elev? Facebookvän? Det är nog en mix...

Gör ett försök - protestera gärna om ni faktiskt redan visste detta om mig :-)

1. Jag vill göra en till tatuering

2. Jag visslar ofta utan att jag själv märker det - får kommentarer ibland... 

3. Jag brukar "sjunga upp" när jag kör bil till jobbet på morgonen och jag sjunger ofta med i låtarna på radion...

4. Jag ville bli illustratör när jag växte upp

5. Jag går allra helst omkring i min grårandiga pyjamas här hemma, oavsett tid på dygnet 

Man ska föra utmaningen vidare till fem andra och antar de utmaningen så ska de länka till den som utmanade.  Får klura lite på den saken imorgon!

Kommentarer
Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Tack så mycket!! Välkommen tillbaka :-)

2012-03-13 - 23:33:57 / URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Madde

underbar bild på dig:)

2012-03-14 - 08:24:18 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar