ett litet gott julerbjudande

Det skulle vara så trevligt att få lite besök i studion så jag har satt ihop ett prisvänligt julerbjudande för de som vill ha lite bilder att ge bort i julklapp! Har massor med juliga idéer och hoppas att jag får använda dem flitigt! Sen är det lite flexibelt såklart, vill man endast ha någon liten juldetalj så går det ju att ordna såklart. Man måste inte ha tomteluva heller...
 
Tänker att jag ska göra lite mysigt och juligt i studion med bruna och vinröda färger, kuddar och pynt. Kanske en julgran... en kub kan få bli inslagen till ett paket... jag har mina tygbitar som jag skrivit God Jul på...
 
Och jag bjuder så gärna på pepparkakor och glögg (alkoholfri)! Hade tänkt ha drop-in, men tänker att det nog är smartare att man får boka, så inte alla kommer på samma gång... k a o s... 
 
Jag lovar leverans innan jul såklart! :-)
 
Kramar Helena
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Vilka härliga bilder, nu blev ja sugen på att göra pepparkakshus och knäck =)

Svar: :-P mums!
Helena Petersson

2012-11-13 - 07:20:34 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar