helg på Krällinge

 
Erik och jag har verkligen haft en urmysig helg på Krällinge! Blir alltid så lycklig av att vara där. Kanske för att miljön är så lugn och inspirerande, att luften är så ren och frisk och att det är en sådan tystnad på natten...
 
Även om jag har älskat denna intensiva bröllopsfångande sommar så har jag saknat Krällinge. Vi har inte alls haft möjlighet att åka dit särskilt ofta detta år. Men som sagt, i helgen var vi där. En helg med kräftor, wordfeud och brädspelet Brainstorm :-)
 
Hittade Ä N T L I G E N ett par stövlar också! På vägen dit stannade vi till i Haninge Centrum och jag hann in en snabbis på Min Sko. Där Var De.
 
Stövlarna.
Rätt modell (helt platta) Rätt höjd (inte korta) OCH rätt storlek (33).
 
LYCKA!
 
Fick posera lite i dem för Erik såklart! Här kommer en drös bilder från vår helg - några är mina och några har Erik tagit.
 

Copyright Helena Petersson & Erik Berzelius www.leafoto.se
Kommentarer
Anette

Vilket härligt ställe ni har tillbringat helgen på! Och de där stövlarna förstår jag att du gillar. Undrar om de finns till mina något större fötter?

Svar: Jo, helt underbart är det :-) Stövlarna fanns faktiskt för "vuxna" med! Så kolla in Min Sko! Kram!
Helena Petersson

2012-09-16 - 07:55:46 / URL: http://anjson.wordpress.com
Sara Björk

Härliga bilder på så fint ställe! Och stövlarna är jag bra avis på :)

Svar: Tack! :-) Mm, jag älskar det stället! Och stövlarna!!!
Helena Petersson

2012-09-16 - 09:47:27 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
becca

Mysigt :)

Svar: Japp! Definitivt, alltid :-)
Helena Petersson

2012-09-16 - 11:21:14 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar