bröllopssäsong på gång

nya headern på facebook
 
 
Denna lediga onsdag har jag legat och latat mig hela förmiddagen. Tittat på The Walking Dead och L-word och läst Torey Haydens "Silent boy". Torey Hayden är en av mina favoritförfattare och henne hittar ni på bibliotekets hyllor vid "psykologi". Hennes böcker handlar om olika fall som hon jobbar med och det handlar alltid om barn som av någon orsak inte talar (fast de fysiskt sett kan). 
 
Nu på eftermiddagen har jag suttit och surfat runt - kollat på fotoprylar, letat bröllopsinspiration - och fixat med headern ni ser här ovan. Träffade ännu ett av mina trevliga bröllopspar igår över en fika på stan. Det är alltid så spännande att få träffa de här fina människorna som jag mailat med, och som ska lova varandra sin kärlek inför alla de närmsta. Det är så mysigt att få höra deras historia - hur de träffades och vad de tycker är det bästa med varandra. Detta par hade fått tips av ett brudpar som jag fotade förra året (de vars ben och händer ni ser här uppe!) och det är ju alltid extra roligt när jag blir kontaktad så där på referens! Då vet man att man gjort ett bra jobb! :-)
 
Jag har så mycket idéer inför denna bröllopssäsong!!! Den kommer att bli grym! 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Gu så mycket fina bilder! Jag vill gå en redigeringskurs hos dig ;)

Svar: Tack Sara! :-) Kul att höra!
Helena Petersson

2013-04-25 - 09:53:57 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar