det rullar på

solnedgång på Playa Las Vistas, Los Cristianos, Teneriffa
 
 
Det lär bli Teneriffabilder här ett tag framöver... Har massor med fotojobb på G men det lär dröja ett tag innan jag kan visa bilder från dessa så... 
 
Jag har grymt mycket att göra den närmsta tiden! Det är jättekul såklart, att det händer grejer! Men något stressigt också. Måste få tag på otillgängliga chefer och fixa mer visitkort och göra en företagshemsida och sätta mig in i en ny albumleverantör och beställa USB-minnen... Och det vid sidan om diverse företagsfotograferingar, en mysig boudoirfotografering, förmodligen en syskonfotografering, de tre kärleksfotograferingarna och snart även diverse bröllopsfotograferingar... 
 
Jag har att göra! Anmält mig till en "räkbåt" med ett affärsnätverk som jag ska gå med i på torsdag och SFF´s (Svenska Fotografers Förbund) årsstämma på lördag (med efterföljande middag och fest). Intensivt!
 
Och väldigt väldigt roligt. Känner mig nästan lite speedad! Känns som om dörrarna öppnats på något sätt!
Det är härligt :-) Det är vår och det är en underbar måndag! Ha en fin arbetsvecka, ni därute!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar