detaljer till min bröllopsklänning

 
 
Igår hämtade jag ut den här charmiga lilla boxen på posten! Äntligen kom mina fina vintageblommor från USA fram! Det är från Minna som jag köpt dem. Hittade dit genom årets bröllopsmässa. Jag har ju inte köpt klänningen än men vilken det än blir så lär den bli pimpad med dessa! Och blir det några över så kan jag pimpa håruppsättningen eller skorna eller vad som helst - de är hur fina som helst ju :-D
 
Och helt i den stil jag vill ha - olika nyanser av vitt och lite retro-känsla. I love it!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar