fotografering på slottet

 
 
Jag har bokat rum på Häringe slott för en boudoirfotografering!!! Jag fick en förfrågan i förra veckan av en kvinna som ska gifta sig i sommar och som just vill ge sin blivande man vackra bilder på sig själv som morgongåva. Bästa presenten :-) Hon är dessutom gravid - kan ni tänka er något mer romantiskt?
 
Det kommer att bli grymt!
 
Jag ser framför mig leendet som sprider ut sig i hennes mans ansikte när han på bröllopsdagens morgon öppnar den där lyxiga svarta asken och finner de ljuvliga svart-vita bilderna på sin blivande maka... Hela bröllopsdagen kommer han att ha de där fina, smakfulla underklädesbilderna på sin älskade i bakhuvudet!
 
Vilken gåva!
 
Eftersom jag verkligen förälskade mig i Härringes slottsmiljö när jag var där sist, på Brigitte Grenfeldts boudoirworkshop, så blev jag så glad när jag fick möjligt att få komma tillbaka och fotografera där igen! Två timmar i den lyxiga miljön kostar som att hyra studio en dag ungefär. Väl spenderade pengar :-)
 
Jag längtar!
 
Jag kan tipsa er att passa på och boka boudoirfotografering med mig nu, när priset fortfarande är lägre än brukligt vid sådana här fotograferingar! Jag kan lova dig en riktig egoboost! Roligt är det också :-) Mer information hittar ni om ni skrollar ner lite på min hemsida här!
 
 
Kommentarer
Josephine Karlsson

Jag.bara.älskar.översta.bilden!!!

Svar: Tack så mycket! Jag med :-D
Helena Petersson

2013-04-25 - 20:23:39 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
C

Så otroligt vackra bilder!
Ljuset i den första är underbart!

Svar: Tack så mycket!
Helena Petersson

2013-04-28 - 10:59:39 / URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar