idag fotar jag slottsligt

Bild som jag tog på workshopen med Brigitte Grenfeldt
 
 
Äntligen tisdag!
 
Idag fotar jag boudoirbilder på vackra Häringe slott :-) Ser lite extra fram emot det eftersom bruden är gravid dessutom och jag älskar verkligen att fota gravida! Jag kommer att njuta i fulla drag, ingen tvekan om saken!
 
Vi kommer faktiskt att vara i precis samma vackra rum som vi var på när jag gjorde den där workshopen! Hur lyxigt känns inte det? ÄLSKAR de där stora, höga fönstrena och de böljande gardinerna, den romantiska rosa sängen och de ljuvligt gammeldagsa möblerna där! Jag tror jag ska bli stammis där :-)
 
Ha en fin dag och valborg!
 
 
Kommentarer
boel

Kul lite gammaldags pinuppa men med modern sminkning och attityd!

Svar: Eller hur! ;-) Riktigt rolig fotografering var det! Men dagens fotografering var ännu roligare - då hade jag ju modellen helt till mitt eget förfogande!
Helena Petersson

2013-04-30 - 07:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar