mamma vid havet

 
 
Ledsen att ni inte hört fran mig pà ett tag - och far sta ut med att läsa detta utan prick över a där det borde vara en... Jag och mamma har det u n d e r b a r t här borta pa Teneriffa! Vi semestrar järnet :-)
 
Nagra bilder fran stranden tänker jag inte visa, eftersom det var stormvindar de första dagarna... sand och systemkamera hör inte ihop... Sandstorm och Helena hör inte heller sa bra ihop... Jag satt och läste min bok sittandes med solbrillor, kepa och en shal över kepan och som sedan täckte sidan pa ansiktet och munnen...
 
Vi stod inte ut sa länge utan lämnade tidigt vara dyra solstolar och parasollet som var pa gränsen att slita sig och rulla bort längs stranden och troligtvis skada nagra oskyldiga pa sin framfart...
 
Nagra vackra utsiktsbilder fran var balkong kan jag inte heller visa för var utsikt är ordentligt skymd. Dels av var grannes balkong och dels av en gigantisk palm som i princip är pa väg att flytta in i lägenheten.
 
Det jag kan visa är nagra bilder pa min jättefina lilla mamma, som är denna resas talmodiga modell! Vi var pa promenad igar och hon var sa charmigt matchande sa jag kunde inte sta emot en liten fotosession där vid hamnen :-)
 
 

 
Kommentarer
Sara Björk

Underbara bilder! =)

Svar: Tack fina Sara!
Helena Petersson

2013-04-05 - 21:47:50 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Jessica

Å vilka härliga bilder & söt mamma :-)

Svar: Tack! Det blir hon glad att fa höra!
Helena Petersson

2013-04-06 - 10:04:02 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar