så härligt att vara jag

 
 
Kom hem onsdagsmorse efter att ha varit fast på Oslo flygplats i tio timmar (planet blev inställt och vi bokades in på ett senare plan)... liiiiite mör. Helt underbart att komma hem till finaste Erik och den fina våren som kommit hit dock!!! Vi beter oss som nyförälskade tonåringar just nu, haha :-D
 
Här kastades man raskt rakt in i stormen, typ... Hade läkarbesök torsdag morgon, jobb efteråt på torsdagen och sedan en hel del mail och telefonsamtal att göra efter min halvdag på rehabcentret. Idag har det varit jobb och mer mailande och simning. Fått en mysig boudoirbokning och ett varierande företagsuppdrag :-) och så är det lite fler kundberättelser som ska ha porträtt så på måndag blir det att försöka komma i kontakt med diverse chefer!
 
Känner mig sprallig och energisk och fasligt nöjd med mig själv just nu. Träningen har gett resultat och jag har en fin solbränna. Erik är såååå mysig och snygg och go. Våren är här! Det känns riktigt bra allting! 
 
Och nu är det helg också! Kan det bli bättre?
Kommentarer
Fästman Erik

DU är så söt, snygg och go!!
Puss och kram älskling!

Svar: hihi ;-) puss puss!
Helena Petersson

2013-04-19 - 18:56:25
Anette

Jaha, nu har dom börjat prata med varann via bloggarna :-). Kram på er båda två!

Svar: Haha :-D ibland så! Kram tebaks!
Helena Petersson

2013-04-20 - 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar