idag fotade jag bröllop

 
 
 
Idag fick jag äran att föreviga ännu ett förälskat par som lovar varandra i nöd och lust :-) Fick frågan av en av deras vittnen ifall det någonsin blir tröttsamt att fota andras lycka - och nej, aldrig. Det är bara upplyftande och härligt med glada och kära människor. Jag blir lycklig av att få fånga det, av att få ta del av deras gladaste dag. Jag tycker ärligt talat att jag har ett riktigt pangjobb!
 
Något annat hon frågade mig var ifall jag bara var bröllopsfotograf. Jag sa att jag framför allt ser mig som en familjefotograf... att jag gärna hänger med mina par genom livet. När de gifter sig, när de blir med barn, när barnet föds... och skulle de behöva företagsporträtt på jobbet så gör jag även det med glädje. Fotade företag igår faktiskt (- invigde studion!) :-) Jag älskar att jag kan fota det ena en dag och det andra nästa. Så vill jag alltid ha det! 
 
 
Kommentarer
Nathalie

Blir alltid inspirerad av din blogg, får mig alltid att vilja mer .

2013-08-31 - 23:34:37 / URL: http://nathaalliee.com
Nathalie

Blir alltid inspirerad av din blogg, får mig alltid att vilja mer .

Svar: Åh, vilken fin kommentar! Går rakt in i hjärtat :-D Tack!
Helena Petersson

2013-08-31 - 23:34:39 / URL: http://nathaalliee.com
Sara Björk

UNDERBAR bild! =)

Svar: TACK! :-) Jag är själv riktigt nöjd med redigeringen jag fick till för denna session!
Helena Petersson

2013-09-01 - 12:55:31 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar