lite kvällsredigering

 
 
Idag har jag städat alla våra bokhyllor. Rensat ut böcker som aldrig kommer att läsas, dammat av, ställt tillbaka böckerna organiserade i kategorier eller författare... Det är något nästan meditativt i att skapa ordning tycker jag. Jag kan få timmar att flyga förbi och helt glömma bort att äta. Lite som när man målar eller bildredigerar alltså :-) Och nog känns det riktigt bra att kunna bocka av det från "att göra"-listan som jag gjort.
 
Idag har jag fått en familjefotograferingsbokning och en barnfotograferingsförfrågan samt en snart-bokad fotograferings-och-kurs-kombo :-) Kul när jobben bara trillar in så där! Blir alltid lika överraskad och glad.
 
Vi hade ett brudpar här hemma idag, för att prata igenom deras bröllopsdag och titta på inspirationsbilder. Det är alltid trevligt, och särskilt när brudparet även är goda vänner som i detta fall :-) Kvällen avslutades med att Erik gav dem en liten lektion i brudvals! Han gjorde det verkligen bra! De fattade på direkten! Funderar på om vi kanske ska börja sälja in det till mina brudpar... ;-) 
 
Hann med lite kärleksbilder innan sängen också! Fina Lena och Christoffer som jag fotade i Drottningholm! Deras bilder ska vara klara imorgon hade jag tänkt. Visar lite före-och-efter-bilder här. Behövdes inte så mycket bildredigering, som ni ser. Den mjuka kvällssolen är tacksam på det sättet.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar