en mysig höstfotografering

 
 
 
I slutet av september mötte jag upp med Anni och Robert för denna höstfotografering i gryningen. Anni visste inte att vi skulle fota utan det var en överraskning från Robert och hon blev underbart förvånad när de på sin okristligt tidiga morgonpromenad möttes av mig! Klockan var inte ens sex. Det ni. 
 
Vem som helst hade kanske blivit lite sådär "ojdå, fotas nu!? Men jag måste ju sminka och fixa till mig..." men Anni blev bara glad! Inte så konstigt egentligen, om man tänker efter. Hon är ju en sån där irriterande naturligt vacker kvinna som inte behöver ett uns smink. Sån har jag också varit. Hm. För några år sedan... ;-)
 
Jag måste säga att både Anni och Robert såg betydligt piggare ut än vad jag skulle gjort om Erik tvingade iväg mig på en morgonpromenad... haha, det skulle aldrig hända, vi tycker alldeles för mycket om att sova ut... :-)
 
Jag önskar dock att fler kunder tvingade iväg mig i ottan! För bilderna är klart värt det! Det där skira, krispiga morgonljuset, stillheten, dimman eller om det är riktigt kallt; frosten... Jag har nog aldrig gått upp före solnedgången och inte velat fota. Däremot har jag oftast bråttom någon annan stans och inte tid att stanna...
 
 
 
Copyright: Helena Petersson www.leafoto.se
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar