myslördag

 
 
 
Denna lördag varvar jag filmtittande med redigering av privata bilder samt lite fix med nästa års prislistor. Är lugnt och skönt här hemma, bara ljudet av mitt och Eriks knäppande på tangentborden :-) Och i fönstret står adventsljusstaken och vid bokhyllan står den pyntade julgranen och de sprider ett riktigt julmysigt ljus i lägenheten. 
 
Erik skämde bort mig med att spela Carcasonne till frukosten och laga god saffransfisk till middag. Vi har det så himla mysigt här hemma! Älskar att vara hemma juletider! Gör inte ni det?
 
Visar en lite före-och-efter-redigeringsbild. Som jag nog har sagt förut; bilder är inte klara i kameran när man fotar i raw, de behöver tweakas till lite! Och det där lilla gör rätt mycket ändå, eller hur!?
 
 
 
direkt ur kameran - och efter redigering i Lightroom
Kommentarer
Anette

Lika tjurig... oj, förlåt, lika bestämd menada jag ju... som mor sin :-)

2013-12-07 - 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar