en spännande fotografering

 
 
Idag hade jag en fotografering som jag sett fram emot länge! Det är första gången jag gör en boudoirfotografering i dagsljus! Jag har gjort liknande i studion, men det här var nytt område. Ville prova på det innan jag ska gå en workshop i det! Upptäckte att det verkligen var "min grej" :-) Hur kul som helst!
 
Vi höll på i timmar - både jag och min vän & modell hade masorr av idéer och bilder i våra huvuden som vi ville få till. Många skratt och outfits senare (samt en röd ros, röda rosenblad, slöjor, pärlor och tyll senare) hade jag ett och ett halvt minneskort fullt av fina bilder som jag knappt kan vänta till jag får redigera igenom!
 
Men nu ska jag iväg och dansa lite salsa så det får vänta till inatt! Ha en fin lördag!
 
 
Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Livsstil

Använder du "äkta" rosblad? Funderat på att ha det på mina morgongåveplåtningar men vet inte hur jag ska göra.. Känns dyrt/fel att slita sönder en fin blomma :p

Svar: Hejsan! Det är inte äkta rosenblad utan helt fejk :-) Fin hemsida du har!
Helena Petersson

2013-02-23 - 18:35:18 / URL: http://www.nenas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar