hög på kaffe klockan åtta på kvällen

 
 
Idag har jag spenderat en stor del av min dag på caféer. Känner mig lite speedad av alla kaffelatte jag satt i mig... Tur att jag är ledig imorgon! Fast ledig och ledig förresten, jag ska sitta med kvitton och fakturor, häftapparat och penna och bilda någon slags ordning som kan sättas ihop i en pärm som ska levereras till min revisor senare... 
 
Så idag har jag alltså suttit på cafér, till stor del själv kan tilläggas, mitt sällskap har varit kaffe, bulle och min eminenta iPhone. Ena gången väntade jag på att lite bilder skulle bli klara och andra gången väntade jag på mitt brudpar (jag kom väldigt tidigt, de kom i tid). Hade ett av de trevligaste förberedande bröllopssamtalen :-) Det är ett så gulligt par på alla sätt och vis och deras bröllopsdag kommer att bli helt underbar! Jag känner mig så glad att jag får följa med dem genom dagen och föreviga den! 
 
Can´t wait!
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Finns inget godare än latte :D Nomnom!

Svar: Haha :-D sååå sant!
Helena Petersson

2013-02-26 - 22:11:29 / URL: http://dixiwonderland.com/
Mamma till William och Wilma

Fin blogg du har..fin fikar bild :)

Svar: Åh, tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-02-27 - 11:40:25 / URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar