så här hade vi det ikväll

 
 
Så här såg min kväll ut, denna dagen-före-alla-hjärtansdag. I instagrambilder. Jag och Erik syndade till middag. Han åt fil med chips, jag fil med kalaspuffar. JAG VET! Man ska inte äta sånt där sött slisk! Men jag fick ett plötsligt begär efter barndomens kalaspuffmorgnar. Det är första gången jag köper hem dem, helt ärligt. SÅ gott.
 
Som vanligt tog vi ett parti Caracasonne medans vi åt. Det har blivit som ett beroende nästan. Ibland spelar vi typ tre partier på raken. Nu har vi dragit ner det till ETT per dag. Om vi inte spelar det hemma hos Hanna och Johan, då blir det fler...
 
Hanna och Johan har vi för övrigt bjudit över på en Hjärtlig kväll imorgon! Jag städade hela lägenheten idag just därför. Bra att ha få en push ibland i form av besök. Vi ska laga middag ihop och spela parspel och äta hjärtformad tiramisu, som jag för övrigt gjorde i ordning rätt sent ikväll. Det blev två smakprov i glas också :-P
 
Sista bilden är onsdagens medicinspruta. Det som håller min kropp igång. Jag känner inte igen min kropp utan den. Enbrel, världens bästa medicin. SÅ tacksam för den forskning som ledde fram till det medlet. Så tacksam för att vi har subventionerad medicin i Sverige...
 
Jag har nog fått en sockerkick av allt skål-slickande så jag lär vara uppe ett tag till... men GodNatt på er därute! Hoppas att ni får en sån där riktigt sockersöt, romantisk Valentines day!
 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Ibland får man unna sig ;)

Svar: Eller hur! :-)
Helena Petersson

2013-02-14 - 11:02:41 / URL: http://dixiwonderland.com/
Sara Björk

Åh kalaspuffar =)

Svar: Hihi, ja, busigt va! :-p
Helena Petersson

2013-02-17 - 08:45:36 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sara Björk

Verkligen barndomsminnen =) Jag tyckte alltid dem var godast i fil =)

Svar: Jag med :-)
Helena Petersson

2013-02-17 - 14:04:37 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar