återbesök

 
 
 
Idag hoppade en vild tiger i min säng, kastade sig hit och dit och rullade sig runt runt och inte så sällan ramlade ut ur bild... det blev en hel del actionbilder! Med lite mutgodis satt han också stilla en stund, så att hans mamma och pappa fick några bilder med lite mer lugn komposition...
 
Jag hade alltså en barnfotografering i dagsljusstudion idag. Med den här sötnosen :-) På denna bild var han tre månader. Idag var han tre år! Tiden går så snabbt och jösses vad de växer, de där små!
 
En liten kille med stark vilja, mycket energi och en charmig bestämdhet var det som mötte mig idag. Faktiskt så gick vi ut för att ta lite familjebilder. Det blev lite för svettigt att vara inne, och vi behövde lite mer plats att röra oss på. De har så mycket energi, de små barnen! Det fick jag ju erfara i helgen också... jösses vad jag sprang och lyfte - och busade, pussade, jagade, snurrade, rullade... 
 
...och där har ni orsaken till att det inte blev något blogginlägg igår... det var en rätt utmattad Helena som behövde återhämta sig genom att inte göra någonting... och det tänker jag göra nu med :-) framför någon film!
 
Kommentarer
Anette

Det måste vara extra roligt att få fota barn som du fotat förut. Så spännande att följa dem!

Svar: Ja det är det verkligen! Detsamma gäller par/brudpar. Det är riktigt spännande att få följa med på deras viktiga händelser genom livet (förlovning, bröllop, graviditet, första barnen, andra... osv) Jag är riktigt glad att jag kan hålla på med det här som jag gör!!!
Helena Petersson

2013-07-30 - 08:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar