happy lazy days

 
 
 
Jag har haft två jättehärliga dagar på landet då jag blivit firad som en drottning. Dubbelt upp! På lördagen var det åtta-kamp på gräsmattan, grillning och nattdans på vårt hemmasnickrade dansgolv (och med myggen dansandes runtomkring oss...) På söndagen var det frukost i huset och tårta på ängen och en massa barn och ballonger. Skämdes bort med fina presenter, kramar, danser och kärlek.
 
Söndagen avslutades med film och godis med lillasyrran. Det sköna med söndagar denna sommar är ju också att jag kan vara uppe precis hur länge jag vill - eftersom jag får sova hur länge jag vill dagen efter! Lediga måndagar var den bästa present jag kunnat ge mig själv :-) Så imorse sattes inget alarm. Jag vaknade först klockan elva!
 
Efter denna lata morgon så blir det lite datatid och sedan väntar födelsedagsshopping med mamma och Kristin i SIckla! The spoiling continues...
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Härligt, det förtjänar du! =) Kram

Svar: Tack kära du! :-D
Helena Petersson

2013-07-16 - 10:12:07 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar