i ett litet litet kyrkorum

 
 
 
Innan Emilie och Daniel skulle viga sig så gömde de sig för gästerna i det här lilla söta rummet. Det lilla fönstret var den enda ljuskällan så jag var väldigt glad att det var en så solig dag som det var när de gifte sig!
 
Vi hade en liten minifotosession där uppe medan gästerna tog plats i kyrkosalen under dem. Jag såg direkt rummets potential när vi var vid kyrkan och planerade, någon vecka innan. Spegeln som de skulle få titta sig i, det söta fönstret, de charmiga träplankorna i golvet, den fina pastellfärgade tapeten...
 
Dessutom känns det alltid lite speciellt att få vara med sådär bakom kulisserna! Se dem när ingen annan får, vara med när de förväntansfullt och nervöst väntar in stunden då det är dags att säga ja till varandra inför alla de som betyder mest för dem. Det är en av många delar av mitt jobb som jag verkligen älskar!
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

åh vilka underbara bilder! Men det förvånar mig inte, talangfull som du är!

Svar: Tack ska du ha! Vad du är gullig!!! KRAM! Trevlig helg!
Helena Petersson

2013-07-12 - 14:37:52 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar