idag blir jag lite äldre

 
 
 
Igår blev det inget inlägg för jag och Erik hade fullt upp med att handla och packa och fixa inför denna helg då jag ska firas stort! Jag fyller den aktfulla åldern av trettiofem! 
 
Så snart är jag alltså närmare fyrtio än trettio... det är en hisnande tanke... Men jag är nästan precis där jag trodde att jag skulle vara i den här åldern. Det är väldigt tydligt vad som fortfarande inte finns (bebis!) men jag måste nog ändå säga att jag känner mig nöjd och stolt över att jag är där jag är. Jag har världens finaste fästman som jag planerar bröllopet med, jag har en hel drös goda vänner som jag kommer spendera helgen med och jag känner mig förhållandevis - för en tjej som haft reumatism i över trettio år - stark och smidig ändå! Något av det allra bästa är ju också att jag ÄLSKAR mitt jobb och att det äntligen börjat släppa för mig! Jag är eftersökt och bokad och känner mig inte fattig längre ;-)
 
Det känns bra att vara jag idag :-) Dagen till ära bjuder jag på lite bilder av just m i g ! Fotosessionen i kvällssolen häromkvällen med Erik! Det är jag och min kamera, som vanligt... Tycker han tog SÅ fina bilder! Stolt över min karl!!!
 
 
 
 
Erik har fotat allihopa! :-) Tack sötnos!
Kommentarer
Anette

Superfina bilder på en superfin modell!!! Stora grattiskramar en dag i förväg :-). Njut av din dag!

Svar: :-D Tack så mycket! Och tack igen :-) Jag njöt dubbelt upp av min födelsedag! Kram kram!
Helena Petersson

2013-07-13 - 14:14:33
Emma - Mamma till Olivia ♥

Vilka fina bilder: :-)

Svar: Tack ska du ha! Han är duktig, min Erik :-)
Helena Petersson

2013-07-13 - 16:57:57 / URL: http://emmaloves.blogg.se
Anna

Vilka fina bilder! Och grattis :)

Svar: Tack (x 2) så mycket!
Helena Petersson

2013-07-13 - 20:37:18 / URL: http://annaanilsson.blogspot.se
Sara Björk

Grattis i efterskott fina du! =)

Svar: Tack fina Sara! Kram!
Helena Petersson

2013-07-15 - 08:35:05 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Matilda Holmqvist

Bilderna är fantastiska verkligen! Och jag tycker du ska vara stolt över allt du uppnått (det som du skriver i texten)! :-)

Jag hoppas att ni fick en underbar helg, och att firandet blev trevligt! Grattis i efterskott!!

Svar: Tack Matilda! Jo, nog är jag det :-) Jag är en mycket lycklig flicka! Och jag fick verkligen en underbar helg, omgiven av de godaste vänner. Är så tacksam för att jag har så många fina människor i min närhet :-) kramis
Helena Petersson

2013-07-15 - 11:45:40 / URL: http://myphoto.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Vilka fantastiskt vackra bilder på dig! Du är så fin :)

Svar: Tack ska du ha Ulrika! Vilken go komplimang! Vad glad jag blir :-)
Helena Petersson

2013-07-24 - 14:08:28 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar