Kärleksfotografering i Tyresö

 
 
 
Det här söta paret fotade jag igår i Tyresö slottspark :-) Så himla tur med vädret hade vi ju och de var så himla fina tillsammans! Sarah var en av de tre som vann en kärleksfotografering av mig för några månader sedan och igår var det dags!
 
Solen var stark och het igår, himlen klarblå och vi var på en härligt grönskande plats invid en fridfull sjö - det var svensk sommar när den är som mest underbar. Vi träffades på kvällen, vid sju, för att undvika att solen skulle stå för högt och började med lite härliga motljusbilder där solen sirlade in genom en trädkrona, sedan hittade vi en härligt stor och jämn öppen skugga där vi tog lite sitta-på-gräsbilder och sedan gick vi över bron och hittade det här härligt höga gräset. Vi gick på promenad helt enkelt och så fotade jag dem där det var vackert just då.
 
Vid den tiden och den dagen var det många ställen som var vackra... :-)
 
Det är väldigt upplyftande att få fånga kärlek måste jag säga. Jag fånler konstant när jag sitter och går igenom bilderna. Förra veckan var det Lena och Christoffer, denna vecka Sarah och Andreas och näst-nästa vecka har turen kommit till min tredje vinnare, Jessica! 
 
Mysigt!
 
Kommentarer
Sarah

SÅ vacker, jag bara älskar din stil! Tack snälla Helena för igår! Vi hade en jättemysig kväll tillsammans med dig och ser verkligen fram emot bilderna, denna gav definitivt mersmak! Hoppas vi ses igen :)

Kram!

Svar: Tack ska du ha fina du! Det var jättekul att träffa er och fotografera er! Ni blev ju alldeles för vackra på alldeles för många bilder, haha :-D Blir kul att visa er när jag är klar med dem! Hoppas också att vi ses igen! Inte omöjligt ;-)
Kram!
Helena Petersson

2013-07-25 - 22:52:51 / URL: http://bara1minut.blogspot.se
Sara Björk

Jisses va vackert!! =)

Svar: Tack söta du! :-) Trevlig helg!
Helena Petersson

2013-07-26 - 08:58:34 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar