spontan fotosession i kvällsljuset

 
 
I onsdags efter bildvisningen så satte jag på mig nyaste inköpet (byxorna) och den fina toppen som jag fick av Kristin sist vi sågs och gick ut på ängen som ligger fem minuter hemifrån. Ville ha lite bilder på mig själv i min outfit! Faktiskt första gången på väldigt länge som jag kunnat köpa (komma i) byxor i min gamla storlek (36)!
 
Det måste ju firas med lite nya bilder!
 
Toppen gav Kristin mig eftersom jag lagt upp den på bloggen som exempel på stil som jag skulle vilja ha på brudklänningen (fast längre, såklart). Hon är så himla omtänksam min lilla syster! Hon hade letat upp den på nätet och köpt den! På modellen såg den ut att gå halvägs ner på låret, på mig täckte den precis rumpan... måste varit en pytteliten modell...... ehm..
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Du är så himla fin!

Svar: Åh, tack söta du!!! :-D Ärligt talat är jag så glad att jag äntligen ser ut som jag känner mig, typ! Var ju en ganska lång period då jag undvek Eriks kamera eftersom jag var tjock i ansiktet av kortisontabletterna och gått upp i vikt av oaktiviteten... Så sakteliga har jag kommit tillbaka! Det känns bra!
Helena Petersson

2013-07-07 - 11:23:49 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar