till mina brudtärnor

 
 
 
De här bedårande klänningarna hittade jag igår på min shoppingrunda! SÅ glad!!! De är till mina fyra brudtärnor nämligen :-) Hade sån tur; det var inte bara nedsatt pris på dem utan det var även tre för två! Hur passande är inte det när man just behöver köpa flera stycken? Som grym tur!
 
Min tanke är att färga klänningarna i någon ljus pastellfärg typ gammelrosa, eller kanske satsa på champagnefärg? Eftersom jag kommer att ha en brudklänning som till stor del kommer att vara täckt av spets så passar det ju så bra att brudklänningarna också har det! Blev lite lyrisk där i affären... Köpte faktiskt SEX stycken, även om jag "bara" har fyra tärnor. Tänker att det är bra att ha någon extra att prova färgen på... och att det kan vara bra att ha en extra stor storlek ifall någon skulle bli gravid eller nåt! Man vet ju aldrig! Det är ju ett helt år bort! 
 
Visst är de fina?
 
:-)
 
 
 
 
Kommentarer
Emelie Petersson

Åh, de är jätte vackra :-)

Svar: Tack så mycket! :-)
Helena Petersson

2013-07-16 - 17:36:07 / URL: http://syrum.blogg.se/
Sara Björk

Åh vad fina!!

Svar: Tack Sara! :-)
Helena Petersson

2013-07-18 - 10:48:14 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar