du vackra gravida kvinna

 
 
 
Den här graciösa, vackra kvinnan kom till mig för att föreviga ett tillstånd som förmodligen inte kommer igen: hon har TVÅ små barn därinne! Hon ville ha de klassiska gravidbilderna men hon ville även ha bilder som la tyngden på att visa styrka
 
Det är alltid roligt med utmaningar och när min kund har särskilda önskemål väcks den där härligt pirrande känslan av motivation och inspiration för att hitta precis just det. Med Johanna var det enkelt. Hon är dansare och har en naturligt stolt hållning och känsla för kroppens linjer. Resultatet blev vi både jättenöjda med!
 
Jag fick ett jättehärligt mail från henne när hon fått se sina bilder! Fullt av såna där ord som går rakt in i hjärtat. Jag blev alldeles lycklig :-) Hon skrev bland annat "Att kunna gå tillbaka till dessa bilder är något jag kommer njuta av så länge jag lever. Hoppas du känner att du gör ett underbart och viktigt jobb."
 
Finare ord kan man ju inte få! :-)
 
 
Alla bilder tagna i blixtstudion (som också är vårt vardagsrum!)
 
Kommentarer
Anette

Superbilder! Måste snart slå upp lite synonymer i en ordlista, det börjar bli tjatigt att använda de jag kommer på :-)

Svar: Haha :-D dina ord värmer lika gott varje gång!!! KRAM
Helena Petersson

2013-06-12 - 10:57:19
Josephine Karlsson

Du tar fantastiska bilder så annat vore konstigt!


Svar: :-) Vad gullig du är! TACK!
Helena Petersson

2013-06-12 - 11:51:53 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Amanda

Du tar verkligen jättefina bilder! :)

Svar: Vad roligt att höra! Tack!
Helena Petersson

2013-06-12 - 12:10:54 / URL: http://asummerinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar