LeaFotos album

 
 
Idag kom ett av de två album som jag gjorde förra veckan fram! Jag är så grymt nöjd med det! Storleken (28x28cm), de tjocka papprena, fotoomslaget, designen... Ett riktigt fint album helt enkelt! Det gjorde mycket att jag hade många sidor känner jag - 30 uppslag, dvs 60 sidor - för det blev en så härlig känsla när det blev just så där TJOCKT. Jag har även gjort ett barnalbum från samma leverantör fast då med färre sidor (och mindre storlek) och även det är jag grymt nöjd med även om just tjockleken på detta album gör det lite mer imponerande. Jag ska helt klart rekommendera mina kunder att satsa på många sidor ifall de önskar denna typen av album :-)
 
Det är såååå härligt att titta på sina bilder i tryck! Jag vet att jag säger det ofta, men det är verkligen något jag rekommenderar! Låt inte bilderna ligga på datorn bara! Skriv ut!!!
 
Väntar fortfarande på DeLuxe-albumet! Ännu tjockare sidor, superfin kvalité och hållbarhet samt ett riktigt lyxigt läderomslag... Men kostnaden går ju upp då också såklart. Känns bra att kunna erbjuda olika alternativ för allas plånbokar - alla album är ju fina på sitt sätt!
 
Om någon undrar så kommer ett sånt här album (28x28cm stort och 30 uppslag) att erbjudas för ca 5000 kr. 20 uppslag kommer kosta ca 4000 kr och 10 uppslag ca 3000 kr. Det mindre albumet (syskonboken som ligger högt upp här nere) erbjuds för 1500 kr för 10 uppslag, 2500 kr för 20 uppslag och 3000 kr för 30 uppslag.
 
Linneboken erbjöd jag förra sommaren men den kommer jag inte att göra längre, då det är en annan leverantör och man använder ett annat, mera styrt sätt för designen.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Måste ju vara annorlunda att se sig själv i en bok på de sättet men helt klart en galet grym ide. Detta är något som jag kommer vilja ha av dig när du fotat mitt framtida bröllop ;D

Svar: ÅHHH!! GUD vad härligt att höra detta!!! Hihi :-D Can´t wait! K R A M
Helena Petersson

2013-06-10 - 19:49:36 / URL: http://dixiwonderland.com/
Becca

Snyggt !

Svar: Tack ska du ha!
Helena Petersson

2013-06-11 - 09:52:40 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Åh va fint! =)

Svar: Tack söta du!
Helena Petersson

2013-06-11 - 19:14:26 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar