midsommarkärlek

 
 
Jag och Erik hade en jättetrevlig midsommar på Värmdö med goda vänner! Riktigt klassiskt var det, med typisk midsommarmat och nubbar, midsommarstång, femkamp, bastu och nattdopp. Jag lyckades få till en midsommarkrans också! Lite ojämn och nog ser det ut och kändes som om jag hade huvudet i en buske ibland, men den blev ändå rätt fin på bild... när man vände rätt sida till liksom...
 
Här är några bilder som Erik tog på oss genom att hålla upp kameran, sikta och trycka... Blir ju rätt roligt! Jag är glatt överraskad att det blev så skarpa bilder trots att han körde med bländare 2.0! 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Härliga bilder! Idag börjar nyblivne körkortsägaren färden söderut. Kan erkänna att jag skulle vara lugnare om han tog flyget...

Svar: Haha, jo, jag förstår det! Hoppas han har tid å träffa mig! Kram
Helena Petersson

2013-06-23 - 07:48:35
Sara Björk

Va ni är fina!!!

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-06-23 - 09:58:21 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Jättefint ! :D

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-06-24 - 19:33:47 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar