moo moo

 
 
 
Så här ser mina nya, fina visitkort ut :-) Jag är vääääldigt stolt över dem må ni tro! Framsidorna har många olika motiv och det blir en rolig grej när jag delar ut dem till folk - jag brukar säga till dem att de får välja ut den bild de tycker mest om :-) Lite som att ha en portfolio i mini! Tyckte även att det var viktigt att ha med någon bild på mig själv, eftersom jag själv tycker bättre om visitkort där man faktiskt ser vem visitkortsägaren är!
 
ÄLSKAR de rundade hörnen. Blir ni sugna på att göra visitkort nu? Då kan ni gå in på MOO och fixa era egna designer! Har även gjort sk. "minicards" som är som en tredjedels visitkort på längden. Bra som bokmärke :-)
 
Idag är det en riktig fotodag. Började dagen tidigt med möte med BNI-Tyresö - affärsnätverket som jag är med i. Om en timme är det fotografering till en kundberättelse igen. Fotade det även förrgår, fast då var det en konsult som jobbar hemifrån så då fick jag hälsa på i hennes stuga :-) Idag blir det kontorsfotografering, skulle jag tro. En reklambyrå. Sen ska jag hem å jobba vid datorn några timmar, för att så avsluta dagen med en härlig syskonfotografering i solnedgången! SÅ HÄRLIGT! Om nu bara vädrets makter är med mig även idag... 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Amanda

Vilka härliga visitkort! :) Skulle vilja ha ett bara för att, haha, det var ju superfina!
Hur många olika bilder är det? :)

Svar: Tack! Minns inte... Typ tjugo olika motiv tror jag :-)
Helena Petersson

2013-06-13 - 13:56:34 / URL: http://asummerinparis.blogg.se/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Det viktigaste är ju att ha ett kort som sticker ut från mängden och som är personligt och det har du verkligen lyckats med :D

Svar: Tack! Det stämmer, sticka ut är grejen! Jag är överförtjust i dem och det blir samtidigt en riktigt rolig ice-breaker när de överraskas med att de måste välja...
Helena Petersson

2013-06-13 - 14:30:59 / URL: http://dixiwonderland.com/
flodina.blogg.se

håller med föregående talare ;D

Svar: Haha, tack så mycket!
Helena Petersson

2013-06-13 - 15:31:39 / URL: http://flodina.blogg.se/
Sara Björk

Åh va läckra kort! =)

Svar: Tack! Ja visst är de! Jag ger stolt bort dem höger och vänster...
Helena Petersson

2013-06-13 - 19:18:12 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sabinas foto

Jag brukar också beställa från moo, men har kört på minicards som visitkort. Visst de är små, men de sticker ut och folk har lagt dem synligt i plånboken med bilden utåt. Det tycker jag känns grymt bra, så jag kör nog på med dem ett tag. :)

Svar: Det är sant! Jag har faktiskt minicards också :-) men jag är så förtjust i de rundade hörnen så jag lämnar just nu hellre ut de stora!
Helena Petersson

2013-06-13 - 23:08:11 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Sabinas foto

Ja, de där hörnen passar dig. Jag får den känslan i alla fall. Har du matt papper, eller är det bara din redigering som gör att det ser ut som det? Har du provat olika papperstyper från moo? Jag har blankt och har inte provat ngt annat.

Svar: Jag kör generellt matt överallt. Vad det än gäller så väljer jag matt :-) Var sugen på att prova andra papperstyper, men det fanns bara en typ som hade rundade hörn så nä, inte provat det heller!
Helena Petersson

2013-06-13 - 23:23:12 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar