PST

 
 
 
Erik har bloggat - efter ett års paus ungefär! Han har väl inte haft inspiration förut, eller så väntade han på att få till de där "allra bästa bilderna han någonsin tagit", typ. Och kanske ville han blogga med andra bilder än av sin kära fästmö ;-) Vad vet jag! Det är i alla fall ett gäng konsertbilder. Han har alltid brunnit för att fota konserter och som lärare på musikgymnasiet Rytmus finns det en hel del sådana på "hemmaplan". Här har han fotat treornas slutkonsert. Jag blev själv grymt imponerad när han visade mig bilderna. Bildspråket och känslan i bilderna är helt fenomenalt!
 
Helt klart värt att titta in hos honom! Ni hittar bloggen här: http://erikfotograf.wordpress.com/
 
 
Kommentarer
Cecilia

Helt underbara konsertbilder! Nu har jag ytterligare en fotografblogg jag följer! ;)

Svar: Haha, härligt att höra! Vänta dig inte så täta uppdateringar bara :-)
Helena Petersson

2013-06-07 - 17:03:55 / URL: http://ceciliasdiary.cm
Sara Björk

Åh där ska jag allt kika in =)

Svar: :-) Kul!
Helena Petersson

2013-06-09 - 07:47:09 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar