sneakpeak från nyföddfotograferingen

 
 
 
Igår hade jag en intensiv dag med två väldigt olika fotograferingar. Först en tvillingfotografering med lilla Daniel och Vanja och sedan en utomhusfotografering på kvällen med två vuxna och väldigt vackra systrar.
 
Tvillingarna var pyttesmå. Verkligen söta och näpna och goa på alla sätt och vis. Helt klart en utmaning dock att få dem båda nöjda och sovande samtidigt. De turades gärna om! Svettigt var det också, idag måste varit en av de varmaste dagarna! 
 
 
Systrarna var ett uppdrag som deras mamma gett mig. De hälsade på mig i sina långa, vackra klänningar - jag kände mig vääääldigt nedklädd när jag skakade hand med dem utanför Ulriksdals slott. Mysklädd inför nyföddfotograferingen som jag var och dessutom blivit kissad på :-) Hade inte tänkt på att det i princip är omöjligt att ta sig hem från Spånga i den massiva eftermiddagstraffiken och sedan ta sig tillbaka i tid... Det fick bli som det blev! 
 
Nu har jag massor med fina bilder att gå igenom och sitta och pilla med! Lyllo mig!
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh du är så grym! vill bara se mer =)

Svar: :-D Snart så!! TACK!
Helena Petersson

2013-06-28 - 16:40:06 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar