det roligaste sättet att mötas

 
Lite boudoirfoton såhär en sen torsdagskväll :-)
 
Ikväll var jag på middag med jobbet och min kollega Karin och jag sade till varandra: Vilket härligt gäng vi jobbar med! Det känns väldigt bra att känna så inför sina kollegor, det gör såklart jobbet så där lite roligare. Idag på min rehabavdelning satte vi paramedicinare på radion i vårt lilla rum och vips satt vi och nynnade med i låtarna, tog några danssteg, gungade lite i stolen... 
 
Jag är glad att jag fyller mina dagar med så många intressanta möten - och på så olika sätt! Att möta någon med en kamera emellan är dock svårt att slå.... Och som ni kanske förstått är denna typen av fotograferingar en stor favorit. Lite busigt liksom, men mest bara väldigt vackert!
 
Så här blir det om man kör med svart bakgrund i dagsljusstudion! Tyckte att bilderna gjorde sig allra bäst i svart-vitt, även om det blev väldigt effektfullt med den röda rosen mot svart också...
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Underbara var verkligen ordet!

Svar: Tack snälla du! Det blir hon också glad att läsa ;-) Trevlig helg! Kram!
Helena Petersson

2013-03-22 - 08:12:53
Sara Björk

Underbara bilder! Önskar man hade modet att ställa upp på såna bilder =)

Svar: :-) Det borde du ha, vackra kvinna!
Helena Petersson

2013-03-23 - 14:54:07 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sarah

Vackert! Jag håller tummarna för fotograferingen och tävlingen, blir bara mer och mer sugen ju längre tiden går :D Hoppas att du har haft en skön helg,


Svar: Tack! :-) Och nu kan du kika in så får du se hur det gick ;-)
Helena Petersson

2013-03-24 - 16:26:55 / URL: http://www.bara1minut.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar