efterlängtade påsklov

 
 
Älskar ljuset när solen står lågt och det är så här krispigt! Det känns som våren är runt hörnet!!! Men jag kommer (förhoppningsvis!) får lite smak av sommaren innan den hinner hit - åker ju till Teneriffa på tisdag! Känns overkligt. Nu kommer jag att vara helt ledig ända fram tills den 17e april!
 
Så skönt!
 
Längtar till havet och solen och stranden. Och värmen såklart. Men innan dess får jag njuta av några dagar skön ledighet här hemma! Ska fixa med lite företagsgrejer imorgon (visitkorten har tagit slut märkte jag!) och baka en tårta för på lördag fyller Erik 35 :-) Det ska såklart firas! Söndag lär det vara packning på schemat. Och lite företagsfix (för jag älskar att pula med mitt företag ju!). Måndag lär nog gå i samma anda. 
 
Inköpen gjorde jag idag. Kände mig som en shopoholic när jag gick omkring på Forum med typ sju stora påsar i händerna.. Det var presenter till Erik, en kjol som var alldeles för dyr egentligen men helt oemotståndlig, en minst lika oemotståndlig (och dyr) schal, massa krims krams från en affär som skulle uppehöra och hade 50% rabatt samt en behövlig baddräkt.
 
Önskar jag kunde hitta en större badmössa med... Förstår mig inte på de där tajta "skinnen". Känns som om man förlorar halva håret bara när man ska sätta på sig dem. Och trots att de smiter åt så att det ser ut som om man vore flintskallig under så är banne mig håret blött ändå när man tar av dem. What´s up with that? 
 
Erik sover redan och nu tänkte jag göra detsamma. SÅ härligt med påsk. SÅ skönt att sova uuuuut imorgon! Avslutar med de andra bilderna från min fotodejt med härliga Jenny Puronne och tilt-shift-objektivet! Älskar bilderna när solen är bakom träden!! Det blev precis som jag tänkt mig!
 
 
 
alla bilder fotade på underbara Krällinge!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Vilka härliga bilder, och vilken härlig semester du kommer få! =) Jag ser fram emot korten därifrån! =)

Svar: Oh ja! :-D Snart!!!
Helena Petersson

2013-03-29 - 06:18:26 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sabinas foto

Kom att tänka på en sak, visst fotar ni båda två, du och Erik alltså? Tänkte att den här kanske kunde vara lite kul för er som planerar bröllop. :)
http://jkhphoto.com/blog/janejohn-web.jpg

Svar: Haha, rolig!! Jodå, vi fotar båda, även om Erik mest fotar mig ;-)
Helena Petersson

2013-03-29 - 18:29:19 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Anonym

Vilka härliga bilder! :D

Det var underbart, men nu är man hemma i kylan igen. Och snart är det ju din tur att åka bort och ha det underbart ;D

Svar: Tack! Och japp, nu är det min tur! :-) Förhoppningsvis är det lite mer vårigt här hemma när man kommer hem igen...
Helena Petersson

2013-04-01 - 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar