en sån där trevlig onsdag

fotograf: Jenny Puronne
 
 
Denna lediga onsdag slank iväg alldeles för fort. Hade massor med saker jag hade tänkt göra men inte hann.
 
Fick ett trevligt mail från ett av de brudpar jag ska fota i vår - tydligen ska de vigas av självaste Mona Sahlin! Det blir lite extra roligt att fånga :-) en kändis liksom! Sen svarade jag på en förfrågan från ett brudpar som sökte en BRA fotograf. Genast blir man sådär filosofisk - vad är en bra fotograf? Men jag tror nog att jag kan vara det, så jag svarade ;-) En trevlig leverans har jag fått också, ska fotas imorgon såklart ;-) I övrigt har det blivit en hel del fika idag. Kanske därför jag inte fick något gjort? Satt flera timmar och snackade foto och nostalgi och livsfilosofi med en kompis som jag inte sett på ett halvår.
 
Något annat nonsens och förmodligen rätt ointressant jag kan berätta är att sånt där dyrt märkes-schampo verkligen gör skillnad på håret! Unnade mig ett Björn Axén-schampo och jösses vilken skillnad! Kändes som jag varit hos frisören! Mitt stackars hår utsätts både för uppsättningar, snurrade knutar, klor och alldeles för få besök hos frisören... så det behövde en push! Ett litet tips bara. God kväll!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Du är mer än bra. Du är grymt bra =)

Svar: Åh, Tack Sara!! Du är ju för underbar! :-D
Helena Petersson

2013-03-23 - 14:26:21 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar