fina fotoprodukter

 
Idag tog jag bilder på mina fine-art-produkter som jag hoppas få sälja mycket av i år. Det är lite nytt på marknaden det här med fine art men snart vet nog alla vad det är! Själv är jag helt såld på det. Kanske beror det på att jag har konstintresset och skapandet i grunden...
 
Papperet påminner ju om akvarellpapper, så där lite grövre. Färgåtergivningen är superb och svärtan imponerande. Men det som jag föll för var själva känslan när man tar på de där bilderna. Det är som att ta på en teckning, ett konstverk. Det tilltalar mig något så in i nordens. Man glasar inte in en fine-art-print, den gör sig bäst precis som den är.
 
Bilden ska till hemsidan såklart. Som i princip är klar! Måste bara hålla på och "rikta om" osv... Ska bli så roligt att visa er! Är så stolt över den! :-)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar