Måndag igen! Härligt!

 
 
Idag har jag simmat! Och sedan så har jag suttit och redigerat igenom bilderna som jag tog lördag för en vecka sedan :-) Massor av härliga barnbilder och kärlek mellan deras föräldrar och deras far- och morföräldrar! Valde ut 100 bilder att jobba med så... Puh! Kul när det är så många som förtjänar att ägnas lite extra tid!
 
Tyvärr kommer jag inte att få visa alla dessa fina bilder... Som alltid, det svider lite i stolthetsnerven eftersom jag så gärna vill visa hur bra de blev! Särskilt de där söta bilderna när syskonen dansade tillsammans... eller föräldrarna som blev söta på bild... MEN! Några bilder kommer ni att få se - denna flickas familj får jag visa och det finns massor av fina att välja bland där! :-)
 
Kommer senare i veckan, när familjerna själva fått se dem!
 
Imorgon ska jag iväg till Tyresö Centrum och fota en Subway-chef där :-) Han ska tydligen vara en härlig prick, så det ser jag verkligen fram emot! Hemsidan är typ klar också ( YEY!!! ) måste bara "rikta om" den... Ska bli tävling också, som lovat - men det får jag sätta igång och fixa ihop imorgonkväll... Nu ska sooooovas! Godnatt!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

VIsst är det tråkigt när man inte kan visa dem där guldkornen man blir så stolt över, men så är det. Härlig bild! =)

Svar: Så är det! Tack :-)
Helena Petersson

2013-03-12 - 15:46:22 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar