mina bilder i broschyr

 
Idag blev mitt Rehabcentrums nya broschyr färdig! Jag har tagit bilderna till denna broschyr och det har tagit ett antal fotosessioner! Ett tag fick jag släpa med mig kameran varje dag till jobbet, i väntan på "en solig dag då solkatterna leker på fönsterbläckena". Men det blev bra, produkten ska ju locka folk att välja vårat ställe framför våra konkurrenters och jag tror nog att den kommer att lyckas bra med det!
 
Alltid roligt att se sina bilder i tryckt form :-) Har några sådana uppdrag som kommer framöver! Tre reportage i Allas och Unga Reumatikers broschyr. Spännande! 
 
 
 
Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Livsstil

Va kul! Jag älskar att se mina bilder printade.. blir ju mindre och mindre vanligt i vår digitala värld..

Svar: Jo, så är det ju tyvärr! Men jag hoppas trenden att göra album håller i sig... :-)
Helena Petersson

2013-03-15 - 17:32:53 / URL: http://www.nenas.se
Sara Björk

Vad roligt! Bra jobbat! =)

Svar: Tack Sara!
Helena Petersson

2013-03-16 - 12:39:45 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar