mina bilder i söt broschyr

 
 
Tänkte att ni skulle få se broschyrerna som Unga Reumatiker gjort! De är helt underbara, helt i deras stil tyckte jag! De har verkligen använt bilderna som jag tagit helt rätt också! Blir lite stolt över mig själv när jag ser dem också :-) Jag gjorde ett bra jobb!
 
Vill ni läsa mer om reumatism eller vad Unga Reumatiker gör för barn med reumatism så titta gärna in på deras fina hemsida (där det också ligger fler av mina bilder här och var!) www.ungareumatiker.reumatikerförbundet.org
 
Ni kan också titta lite närmare på hela broschyren genom att klicka här!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Bra jobbat! =) Förstår att det måste kännas härligt att se sitt arbete i tryck =)

Svar: Det är det verkligen! :-D
Helena Petersson

2013-04-01 - 14:38:52 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anonym

Fina bilder, vad bra du är <3

Svar: Vad söt du är då! Fina lillasyster :-)
Helena Petersson

2013-04-01 - 23:27:53
Anonym

/ KIRE

2013-04-01 - 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar