så..?

 
 
Sitter och redigerar bilderna från när jag fotograferade keramikern som bland annat gör muggar med punktskrift på. Hon påstod att hon inte gör sig bra på bild, men det stämde inte alls! 
 
Jag gillade verkligen de där muggarna. Tyckte det var ett charmigt inslag med punkterna också, samtidigt som det såklart är ett viktigt hjälpmedel i vardagen för blinda. Hon hade en liten kaffekopp med endast EN punkt på, jättesöt!
 
Någon som varit inne och tittat på min nya hemsida då? Vad tycker ni?? Jag är ju jättenyfiken! Avsaknaden av kommentarer känns lite oroväckande... Var den seg eller strulig på något sätt? Man vet ju aldrig hur en hemsida uppfattas på andra datorer! Inte fått den ompekad ännu dock, så den ligger på helenapetersson.se som ni kanske märkte... Får skriva och tjata lite på supporten...
 
Kanske har ingen kommenterat för att man inte vill skriva sin motivation för att vinna fotograferingen så där öppet och synligt? Ändrat lite nu så att man kan kommentera anonymt.
 
Så kom igen nu! Gör mig glad!! (Hann få en kommentar innan jag skrivit klart denna blogg - tack för den! Nu känns det lite bättre!)
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag använder mig av Google Chrome och för mig är hemsidan kaos. Testerna ligger i varandra med blå färg. Bilderna är små och är precis under varandra. Nu kanske bilderna ska vara så, lite svårt att veta men den ser väldigt felkodad ut nu när jag var inne och kollade :)

Svar: Hej Dixi! Det låter ju hemskt! Så ser den ju verkligen inte ut...! Använder också Google Chrome... Kolla gärna igen och gör en skärmdump åt mig om den fortfarande är likadan så att jag kan kontakta ProPhoto som gjort min mall och således borde kunna berätta vad som är felet. Jag har hittills inte sett min sida kaotisk - dock kan den ta tid att ladda ibland, vilket jag var lite orolig över... men det där låter ju betydligt värre :-(
Helena Petersson

2013-03-13 - 22:03:40 / URL: http://dixiwonderland.com/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Nu ser hemsidan mycket bättre ut!
Vet inte alls vad det kan ha berott på men nu ser den jätte fin ut :D

Svar: Åh, skönt att höra! Tack! :-D
Helena Petersson

2013-03-13 - 23:53:45 / URL: http://dixiwonderland.com/
Anette

Här uppe i bushen fattar vi lite långsamt :-). Hade inte en aaaaaning om att den var klar! Jag säger bara det WOOOOOW. Vilken suveränt snygg sida. Och den är så bara DU! Laddar på ett kick (i bushen är vi snabba). Och jag älskar dina prispaket, och att man får veta vad varje sak kostar. Perfekt!!!

Svar: :-D Härligt att höra såna ord! TACK ska du ha! Väldigt betryggande att höra att den laddade snabbt också :-) Och kul att du uppskattar prispaketen, de har tagit tid att jobba fram... Tack för din feedback! Jag uppskattar det verkligen!
Helena Petersson

2013-03-14 - 08:09:38
Sara Björk

Hoppas du fick mitt mail? :)

Svar: Jajamensan! Det var ett jättefint mail du skickade! Väldigt fin motivering :-) Kul att du är med å tävlar! Kram!
Helena Petersson

2013-03-15 - 18:53:27 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar