två nattugglor

 
 
Erik kan ibland få för sig att han absolut måste fota mig :-) Det är väldigt charmigt och smickrande! Igår var en sådan dag. Jag hade på mig en ny jacka (alldeles för kall...) vilket födde fotoviljan hos min älskling tydligen!
 
Så de här fotona tog Erik igår. Jag är riktigt stolt över hur duktig han blivit på att hitta rätt ljusförhållanden!! 
 
Hans födelsedag firades igår, med tårta och presenter och sång. Idag har dagen fyllts av packning, caracasonne, serier på ipaden och några timmars jobb. Vill inte ha måste hängande över mig när jag är på semestern så jag försöker bli klar med allt innan jag åker. Har fortfarande lite att pyssla med... är nog ett tag kvar innan jag går och lägger mig!
 
Det mysiga är att Erik är precis lika mycket nattuggla han! Han sitter på andra sidan skrivbordet om mig och pysslar med sitt. Vi är ena riktiga datanördar! Men då och då pausar vi det vi håller på med och tar en dans på vardagsrumsgolvet. Det är lite lyxigt tycker jag!
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Vad mysigt det låter. Kanske ska dra med mannen på en buggkurs =)

Svar: Det tycker jag absolut! Dans är det vackraste och mysigaste och sexigaste jag vet och skulle jag inte haft en kropp som alltid har satt gränser så skulle det nog vara det jag ägnade mig åt 24/7. Det är riktigt härligt att dela det med sin partner också!
Helena Petersson

2013-04-01 - 08:14:39 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Hoppas du får riktigt härligt på Teneriffa! Jag har legat däckat i förkylning en vecka så mössan har inte kommit iväg. Väntar väl att skicka den tills du är hemma igen. Trevlig resa!

Svar: Tack! Det är lugnt, jag ser fram emot den när den kommer! Ska verkligen ha det trevligt på Teneriffa, känns jättekul att jag snart är DÄR! Kram!
Helena Petersson

2013-04-01 - 09:14:21 / URL: http://anjson.wordpress.com
Anonym

Grattis Erik i efterskott! Mumsig tårtan serser ut:-)

Svar: :-D Ok! Jo, den var nästan lite FÖR mumsig.. vi rullade hem!
Helena Petersson

2013-04-01 - 23:30:35
Anonym

/ KIRE

Svar: KRAM sis!
Helena Petersson

2013-04-01 - 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar