vinn en kärleksfotografering!

Världens goaste par får illustrera denna tävling :-)
 
I samband med lanseringen av min nya hemsida som ni hittar HÄR så anordnar jag en tävling. Ni har möjlighet att vinna en sk. kärleksfotografering till ett värde av 2300 kr!
 
Ni hittar lite exempel på hemsidan om ni är nyfikna! Titta under Porträtt - Kärlek
 
 
Själva fotograferingen sker utomhus så om så önskas väntar vi tills det blivit lite varmare... Jag bor ju i Stockholm, men kommer under vår och sommar även att vistas i Ängelholm, Umeå och Skellefteå - så bor du närmare något av dessa ställen så kan ju fotograferingen ske där! Eller på Teneriffa i aprill!? Du får förresten inte bara fotograferingen utan även de bästa bilderna som tas! Ungefär 20 st. Dessa både i färg och svart-vitt.
 
Skriv några rader här nere eller i ett mail till [email protected] om varför du (eller ni) skulle vilja vinna så är du med och tävlar! :-)
 
Tävlingen stängs en vecka från nu, så 2013-03-20 är sista datumet att lämna motiveringen på. Dela gärna erbjudandet med vänner och familj!
 
 
 
Kommentarer
Lena Lagerhorn

Hej Helena!
Jag skulle gärna vilja vinna en lärleksfotografering! Våra bröllopsfoton blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så det vore roligt att ta riktiga kärleksbilder som vi kan sätta upp på väggarna hemma.

Kram
Lena

Svar: Åh, vad roligt att du vill vara med och tävla Lena! Det glädjer mig! Det har kommit många fina mail och kommentarer så det blir svårt för mig att välja vinnare!
Kram Helena
Helena Petersson

2013-03-13 - 20:40:49
Annika Hägglöf

Hej!!
De där muggarna är ju idealiska!!!jag är f.d ögonsjuksköterska( jobbar med medicinteknik inom ögon numera)
De borde du ju sälja ( om du inte redan gör det) på olika ögonföreningar, typ glaucomsällskapet, syncentralerna, StEriks Ögonsjukhus mm
Har inte läst så mkt på din blogg utan blev bara sugen på o skriva när jag såg bilden( fick länken här på fejan via Anne-Charlotte årstiderna...!
Ha det gott med vänlig hälsning Annika Hägglöf

Svar: Såg i mailet att du redan insett att jag endast är skyldig till bilderna på muggen... Till er övriga kan jag säga att muggarna finns till försäljning i Vaxholm, dock får jag ta och fråga ifall ni vill veta exakt vilken affär!
Helena Petersson

2013-03-13 - 21:56:04
Annika Hägglöf

Oj nu såg jag tävlingen....
Skulle ju vara roligt att vinna en fotografering med min snygga man:))
Med vänlig hälsning, Annika Hägglöf (0709784207)

Svar: Hej Annika! Kul att du vill vara med och tävla! Jag har läst ditt fina mail också :-) Blir, som jag sa ovan, svårt för mig att välja! Blir lätt lockad att bara ge bort en åt ALLA, men det går ju inte... Trevlig helg!
Helena Petersson

2013-03-13 - 22:02:53
Sarah

Hej Helena! Vilken fin sida du har fått till, så mycket vackra bilder och lättöverskådlig layout! En konstruktiv tanke är att det möjligtvis skulle bli en aning tydligare om du la till en kortare presentationstext under varje kategori (som kommer upp när man till exempel klickar på "bröllop") där du kort beskriver hur du tänker kring att fotografera just den kategorin :) Jag tycker verkligen om din stil och känsla i dina bilder. De känns lite nytänkande men ändå klassiskt vackra på något sätt.

Att vinna en kärleksfotografering skulle vara helt fantastiskt! Jag har faktiskt länge pratat med min sambo om hur roligt det skulle vara att förevigas tillsammans "bara för att" men det har ännu inte blivit av. I maj firar vi 2 år tillsammans och en sån här sak skulle vara en helt klockren present; både minnesvärd och annorlunda. Min sambo är mitt livs stora kärlek och det skulle vara otroligt speciellt att försöka fånga vår kärlek på bild.

Jag hoppas och håller tummarna hårt!

Vänliga hälsningar,
Sarah

Svar: Hej! Tack för dina åsikter - jag tar till mig dem! Tyvärr är mallen inte riktigt formad så, så att det skulle vara möjligt att ha text under rubriken.. Dock ska jag kanske skriva "Info" istället för "Priser" i menyn eftersom det är där som man även får information om de olika typerna av fotograferingar!... Tål att tänka på :-)
Kul att du vill vara med och tävla också! Låter som en mysig present :-) Det blir svårt för mig att välja vinnare!!! Trevlig helg!

Vänliga hälsningar
Helena
Helena Petersson

2013-03-13 - 22:44:25 / URL: http://www.bara1minut.blogspot.se
sara

Jag mailade dig om tävlingen, gick ej att kommentera :)

Svar: Toppen! Tack! :-)
Helena Petersson

2013-03-15 - 16:45:15 / URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar