äntligen bröllopsfotografering!

 
 
Idag började min bröllopssäsong! Äntligen! Som jag längtat och planerat och tänkt på bröllop den sista tiden. Och ett vårbröllop blev mer som ett sommarbröllop - det var varmt och soligt och alldeles underbart. Träden som förra helgen var bara hade fina ljusgröna blad nu. En härlig dag fick de, Daniel och Emilie!
 
De var otroligt lätta att fotografera - bytte själva poser och ställde sig alltid så fint ihop :-) En fröjd! 
 
Jag hade så där lite lagomt pirr i magen. Det var ju ett tag sedan sist! Vaknade flera gånger i natt och kollade klockan... det klassiska man-tror-att-man-ska-försova-sig-syndromet. Men det gick ju finemang. Alla nyckelbilder blev tagna och porträttfotograferingen gick som sagt som en dans. Jag varken snubblade eller tappade något objektiv i golvet :-) YEY!
 
Jag har redan skummat igenom bilderna och det finns några helt underbara bilder som lär hamna i min portfolio!
 
Är grymt nöjd med mig själv just nu, om jag får säga så! Hoppas ni njutit lika mycket av er lördag! 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Gillar verkligen denna bilden i inlägget :D
Roligt att du hade en så bra dag :D

Svar: Tack så mycket Dixi! :-) Roligt att höra!
Helena Petersson

2013-05-12 - 00:31:17 / URL: http://dixiwonderland.com/
Stina

Ja man får säga att man är nöjd med sig själv! Det ska vi säga oftare! Kram

Svar: haha, ja, så är det nog :-) Kram!
Helena Petersson

2013-05-12 - 06:16:12
Sarah

Åh, vad roligt! Ser fram emot bilder här i bloggen :)

Svar: Roligt att höra! :-) Jag hoppas jag får blogga riktigt mycket bilder...
Helena Petersson

2013-05-12 - 11:45:16 / URL: http://bara1minut.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar