våra ringar

 
 
Idag, äntligen, hämtade vi våra ringar! Det var jättehärligt att prova dem - det var ju en hel månad sedan de valdes ut. De kändes tyngre än jag minns. Eriks hade blivit en storlek för liten... Han är tillbaka till klättringen nu när han inte längre har ont i axeln så förmodligen blir fingrarna tjockare av den. Men de gjorde ringen större på ett kick (magi?) så vi gick därifrån med våra fina ringar :-)
 
Vigselringen är gudomlig och jag kan knappt vänta tills jag får ha den tillsammans med förlovningsringen!!! Kombinationen är oslagbar! Men det får vänta ett år, typ... och så även foton på ringarna tillsammans. Får ju inte göra allt det roliga i förväg! 
 
Eriks är riktigt ordentligt bred och har ingraverat "Helena <3 Erik". I min står det "Erik <3 Helena" (jag vet, vilken överraskning!?). Datum har vi ju inte satt än, men det kommer vi att gravera in i min vigselring.
 
Så här kommer våra förlovningsringar - i all sin enkelhet! Schalins, vitt guld, platta med rundade hörn. Jag fick kämpa lite för att få graveringen på bild... det blev att ta till macron :-) Vigselringen ligger i asken!
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Mysigt!!!

Svar: Jajamensan :-D Äntligen!
Helena Petersson

2013-05-06 - 19:54:17
Sara Björk

Åh vad fina! =)

Svar: :-) Såååå nöjda är vi!
Helena Petersson

2013-05-07 - 20:28:12 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar