bockar av listan...

 
 
 
Idag har jag en sån där "försök-hinna-med-så-mycket-som-möjligt"-dag. Jag vet redan nu att jag kommer att vara uppe alldeles för länge eftersom det mesta är sånt som faktiskt inte kan vänta längre. Jag måste bli klar idag för imorgon är det fullspäckat schema och på onsdag drar jag på en liten minisemester! Åker tidigt tidigt på morgonen, till England. Dax att träffa lillesyrran! Vi möts i Cambridge för en syster-dag, innan det blir Spalding och resten av familjen. Ska bli så roligt! Men som sagt, innan dess SKA vissa saker på min lista vara avbockade.
 
Nya visitkort är just nu den enda rutan som är förkryssad... Blir samma som sigt, fast med några nya motiv på framsidan :-) Och denna gång beställde jag 400 istället för 200. Så att de räcker ett tag!
 
Näst på tur står en S T O R Bild- och rambeställning, sen är det tackkort, några fakturor och en liten BNI-text som ska fixas. Som jag sa; lär bli en lång kväll... Men rätt trevlig! Känner mig full av energi idag och det finns både glögg och pepparkakor i köket för de där mysiga fikapauserna...
 
 
 
Kommentarer
Lena

Hej!
Vilka jättefina visitkort, vad fint med olika motiv på framsidan sådär! Får man fråga vart du beställer dem? Skulle också behöva några fina :-)

Svar: Tack! Såklart du får :-) Ledsen att jag svarar så sent... sånt är livet just nu. Jag ligger lite efter med det mesta! Julklappar till exempel.... Visitkorten är införskaffade från Moo!
Helena Petersson

2013-12-07 - 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar