det är inte utan att man längtar tillbaka...

 
 
 
Jag har helt ramlat ur det här med att blogga känner jag... Ledsen, känns som om jag är så trött hela tiden! En kombination av mörkret och kylan och att ha massor med måsten och deadlines hängande över sig... När jag kommer hem vill jag bara öppna den där boken jag verkligen fastnat i eller sätta på en film...
 
Det är inte utan att man saknar värmen, solen, ljuset, havet, stranden...
 
Förra helgen återsåg jag denna lilla familj :-) Vi tog en fika ihop, vi och så Erik såklart. Jag har saknat dem! Andrea hade hunnit bli lite blyg för mig...  
 
Ikväll ska jag egentligen sitta och sortera kvitton till min bokföring, men jag kunde inte låta bli att redigera mig igenom lite Teneriffabilder först... Turen kom till bilderna från fotosessionen som jag hade med Andrea, Ansie och Mathias näst-sista dagen på ön...   
 
 
 
Copyright Fotograf Helena Petersson / leafoto.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar