ett skönt liv

 
 
 
Häromdagen träffade jag mina gamla salsakompisar på stranden och däribland den här charmiga pojken som jag även fotade sist jag var här. De sammetsbruna ögonen glittrade lika busigt denna gång och han var en fröjd att busa med!
 
Dagarna går så snabbt nu! Snart är min månad i solen över!! Alltid med blandade känslor - vill ju hem till Erik såklart, och till mitt fotograferande, men samtidigt är det så skönt att vara här och träna hela dagarna, läsa böcker på löpande band och cykla omkring överallt!
 
Här kommer lite soliga strandbilder :-) så ni blir lite avis där hemma i höstmörkret... eller har det kommit snö nu?
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Vad stor han har blivit sedan sist! Din mamma

2013-10-20 - 10:30:06
Sara Björk

Vilka härliga strandbilder =)

Svar: Tack! Ja verkligen! Och vilken liten sötnos han är :-)
Helena Petersson

2013-10-20 - 14:26:10 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Stig Petersson

Joda, här har det precis kommit snö. Hektiskt värre, Macke o Niklas har bytt till vinterdäck - usch vad man halkar omkring utan - och allt som man inte har plockat undan göms i snö :)
Älskar Teneriffa, va kul de skulle ha vart å bo där :D

Svar: Ojdå! Det ser jag inte fram emot att komma hem till... Det VAR roligt att bo här!!! Och kul att du och Niklas hann hälsa på mig medans jag bodde här! Men det är riktigt roligt att bo i Sverige också faktiskt :-) Du får gärna hälsa på mig i lägenheten i Stockholm också! Kram!
Helena Petersson

2013-10-21 - 02:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar