las cholas

 
 
 
Jag har haft en jätteskön helg här i Los Cristianos. Tapas på fredagen, en lugn tvätta-och-fixa-och-kurera-bort-det-sista-av-förkylningen-dag på lördagen och en riktigt härlig utedag hela söndagen.
 
Min utesöndag började med marknad, sedan blev det en fika med en kompis som fortfarande bor och jobbar på Vintersol och efter det skulle hon surfa så då hämtade jag 135-milimetern och tog massa bilder. Lite solning blev det också, med en bra bok såklart. OCH så hittade jag de här fina flip-flopsen! Eller "cholas" som de kallas på spanska. Älskar flip-flop, men har - som med alla skor - svårt att hitta min storlek (utan gliter och tecknade figurer). Nu råkade jag gå in på en surfshop som hade flera charmiga exemplar till barn! LYCKA! Storleken var 32-33 på de jag köpte :-)
 
Idag satte träningen igång igen och jag körde på för fullt i och med att förkylningen är borta nu. Så just nu är jag skittrött... Det blir nog en film på datorn och sen soooova... Får visa lite fler bilder i nästa blogg...
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Så mysigt att höra om din tid därnere. Fortsätt att blogga så ofta du hinner! Flipflops har jag aldrig kunnat med. gräsligt att ha nåt mellan tårna...

Svar: Haha :-D Jag har flipflop varje gång jag simmar så jag behöver aldrig vänja mig vid dem när det blir sommar :-)
Helena Petersson

2013-10-15 - 08:40:03
Anonym

Håller med Anette i både det ena och det andra :-)! Kram från din mamma

2013-10-16 - 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar